Friday, April 26, 2013

החל משמעת על הכלב שלך במקום להעניש

גורים מקסימים. הם חמודים ונעימים, אבל הם גם שובבים, ללא הכשרה והדרכה גורים מקסימים יכולים אף להחריב את הבית. הבעיה היא שבעלי כלבים רבים חושבים כי על מנת להביא את הכלב שלך להתנהג כמו שהם רוצים, הם חייבים להעניש את הכלב. שום דבר לא יכול להיות רחוק יותר מן האמת. בין אם זה גור או כלב מבוגר, אתה צריך לחנך את הכלב שלך, במקום להעניש.

יש מיתוס שגור לומד את מה שהם צריכים לחוות עלידי פחד, אי נוחות פיזית, גם כאב. זה פשוט לא נכון. אם תעניש את הגור או הכלב שלך בחומרה רבה מדי זה יכול להשאיר צלקות קבועות. במיוחד כאשר הגור בן 5-16 שבועות, הוא נוטה להתרשם יותר, העונש הקשה מבחינה רגשית יכול לפגוע בכלב שלך לכל חיים.

אתה צריך לדעת כי רבים מאלף כלבים מקצועיים כביכול הפועלים בקהילות ברחבי העולם, עדיין משתמשים בשיטות ארכאיות לחנך את הכלב בשיטת הסרט הנע(אימון כללי לכל כלב). אפילו עכשיו, כאשר יש מחקרים אחרים שהוכיחו הרבה יותר יעילים, כדי ליצור את התוצאות רצויות מבלי להרוס רגשי רווחתם של שיטות הכלב שלך.

כמו כן הוא דואג שהמשמעת פוגענית מומלצת לכל הסוגים של ספרים פופולריים על כלבים וכל מיני מאמנים. בנוסף, כאב הפיזי לעתים רחוקות יכול לרוץ מהר מספיק לכלב שלך כדי לשייך את ההתנהגות של הפעולה, הוא לא יכול להשיג את המרקם הנכון. כתוצאה מכך, במקומו של הכלב שלך נראה כמו דוגמנית קוהרנטית שתיחשב בלתי צפויה.

כאשר הכלב שלך רואה אותך בדרך זו תהפוך למבולבל. לדוגמה, כאשר אני מגיע הביתה זה צריך להיות רגע של שמחה לגור. עם זאת, אם תשתמש בעונשים זה יהיה זמן שבו הכלב שלך הוא לא בטוח, כך שהכלב שלך יהיה לעבור בין התנהגותו ובושה.

הבעלים של מאלף כלבים מתלונן כי הכלב שלך לא באים אליהם כאשר קוראים להם וכמעט בכל המקרים, זאת הוכחה שהכלב סבל עונש. איך אתה יכול לצפות את הכלב להגיב? אם כלב אינו עולה בקנה להעניש את ידי שמנסות להיות לאהוב דרך ליטופים, אין זה מפתיע שהכלב הוא חשוד.

כאשר כלב לומד שהיד ואת הפעולות שבאות מהידיים האלה של האדם הן אמינות ולתת הנאה במקום כאב, רק לעתים נדירות כלבים להראות סימנים של ביישנות בצד הגנתית, תוקפנות או הטלת שתן כנועה .

אם אתה לאמן את הכלב שלך עם מערכת אימונים המבוססת על תגמולים חברתיים כשיטה של ​​משמעת, הכלב שלך יהיה בריאים יותר ויציבים יותר מכלבים שנחשפו אליו. זה אפילו יותר נכון עם גור שהוא מאוד עצבני ולהתרגש. קידום הכשרת כלב השלילי חיובי ולחסל והכשרת גור צריכה להיות סבלנית יותר ויש לי יותר שליטה עצמית. יחד הראה עד כמה זה חשוב לא להעניש את הכלב שלך.

איזה סוג של בעל כלב יהיה? בעלים של כלב כי הוא רחום, מוצק והוגן, או שהוא דורש, עצבני ומתוח? בחירה לעשות את הדבר הנכון ומשמעת הכלב שלך בחמלה כדי שתוכלו ללמוד ולהיות הכלב הטוב ביותר.