Monday, April 15, 2013

מדריך מזון בסיסי: כמות אוכל לתת לגור ולכלבים בוגרים

המרכיב הראשון במזונו של הכלב שלך צריך להיות בשר ספציפי. זה לא תוצר לוואי של הבשר, אלא הדבר האמיתי. גורים וכלבי בוגרים לא היו אמורים לאכול תירס וחיטה. כמרכיב הראשון במזון לכלבים הוא תירס, חיטה, בשר מוצרים, קמח עצמות, או כל דבר אחר מסוג שצוין בשר אמיתי, להתרחק. לפי מוצרים נמצאים שרידים מעל שהייתם, כגון עיניים, פרסות, הפרווה, נוצות ורגליים, לא יהיה טוב למאכל אדם (אלא אם כן כלב צוין אחרת). התאימו מרכיבים שלא צוינו מה זה, כך שמילים כמו "חיה" ואת "בשר" במקום "עוף", "בשר", "ברווז", ועוד פריטים במזון לכלבים.

המרכיב הראשון שעל התווית צריך לייצג את מה שהאוכל של הכלב עשוי, אבל להיזהר כי זה לא תמיד כך המקרה ...

שימוש בעוף כדוגמה, כאשר מזון לכלבים המכילים בשר מרכיבים כגון "תרנגולת", אשר עוברת דרך המשקל של הבשר, המדינה הגולמי, לפני שהוא היה מוכן.

עוף במצב הגולמי שלה, שוקל כ 80% יותר מאשר לא, אחרי זה כבר מבושל ומעובד כדי ליצור לגלולה יבשה. לאחר העיבוד מה שנותר הוא רק 20% מבשר אמיתי.

המילה "לאכול" בהתחלה היא משהו שנשקל לאחר שהמים נסוג. לדוגמה, "ארוחת עוף" היא משקל עוף לאחר בישול והמים מוסרים, עוזבים אותך יותר בשר וחלבון לכל נפח במשקל.

לכן שים לב כי המרכיבים שמוצגים כמו "עוף" ו" קמח תירס "שנית, האוכל עשוי להכיל יותר תירס מאשר עוף. תירס הוא חומר מילוי שאינו בשימוש, בגופו של כלב, או בכלל לא. התירס הוא בחוץ יוצא דרך קקי הכלב, הכלב צריך לאכול כדי לקבל מספיק חלבון וחומרים מזינים שהגוף שלהם יכול להשתמש במרכיבי מזון אחרים.

תירס יכול גם להוביל לבעיות רבות. כלבים לא אמורים לאכול תירס או דגנים אחרים. התירס קשור לאלרגיות בעור, נפיחות מפרקים ונפיחות בכלבים, בין יתר. ראה דגנים במזון לכלבים. באמת?

בדקו את השיניים של הכלב שלך. שימו לב שאין לו שחיקה בשן. אין לכלבים סדקים בשן. זה אומר לנו שכלבים לא נועדו לאכול דגנים, כי הם לא על חריקת שיניים. לכלבים יש שיניים חדות לדיש בשר. כלבים רבים מפתחים בעיות עור ובעיות בריאות אחרות, כגון נפיחות, כי את הגרגרים ניזונים במזון לכלבים שלהם.

עדיף להרגיל את הכלבים לדיאטה נטולת גרעינים. בעוד מזון הכלבים באיכות הטובה ביותר עלול לעלות יותר, הכלב לא יכול לאכול כי הגוף שלהם יותר ממה שהם אוכלים, מייצר פחות פסולת. לא הזכיר את הצעת חוק הווטרינר אם הכלב שלך מתפתח בעיות צורכות מזון באיכות נמוכה. הקפד לקרוא את תווית המרכיב של מזון הכלבים שאתה משתמש. אולי יש לך בעיות עם מציאת מזון באיכות טובה בסופרמרקט, וייתכן שתצטרך ללכת לחנות לחיות המחמד המקומית שלך כדי למצוא מזון באיכות גבוהה

תזונה לקויה יכולה לגרום לכלב לשלשל יותר, פרווה ממורטת ואולי גם ריח גוף לא נעים.

אז כמה אני צריך להאכיל את הכלב שלי?

להלן מדריך לתזונה יומית בסיסית לגורים וכלבים בוגרים. דרישות של כלב בודד עשויות להיות שונה מטבלה זו. עדיף להתייעץ עם הווטרינר שלך על הצרכים הספציפיים של חיית המחמד שלך.

את 8 השבועות הראשונים

גורים לא צריכים להיות מופרדים מאמם לפני 8 שבועות. גורים עוזבים את האמא שלהם לפני שהם משנים את זמן קשה יותר ושכיחות גבוהה יותר של המחלה. אני לא יודע אם זה בגלל חסינות נחלשה או מתאבל על האובדן בטרם עת של בני משפחתו. חלב אם מספק תזונה ונוגדנים שהם צריכים להיות כלבים בריאים. אחרי שלושה או ארבעה שבועות, גורים צריכים להתחיל לאכול קצת אוכל מוצק. אתה יכול לנסות לערבב את המזון עם שלושה חלקי חלק אחד מים או חלב החלפת גור. זה יהפוך את המזון לקל יותר לעיכול הגור. קבע כגור מתחיל לאכול מזון מוצק קצת לפני שהוא עוזב את אמו לזמן פשוט כאשר אתה צריך להביא הביתה. דרך כדי לראות אם גור מוכן ללכת איתך הביתה אם אתה מעדיף חברת בני אדם על פני אמו, אחים או אחיות.

6-8 שבועות

נסה להאכיל את הגור שלך 3-4 פעמים ביום. יש גורי כלב עם צרכים תזונתיים שונים מאשר שיש כלבים בוגרים. בחר מזון לגורי כלבים המספק את האיזון של חומרים מזינים שהגור שלך זקוק לו. ודא שיש לך את הכמות הנכונה של חלבון וסידן, ואת כמות הקלוריות הנכונה. בדקו את התווית כדי לקבוע אם אתה מאכיל את הכלב שלך תזונה מאוזנת. בשר שצוין צריך להיות המרכיב הראשון שעל התווית.

לאחר 8 שבועות

להאכיל את הכלב שלך פעמיים ביום.

3-6 חודשים

לגור שלך יד בקיעת שיניים. והוא יכול להיות אכלן בררן או לאבד כלל את התיאבון שלו למזון. הקפד להאכיל אותו מזון מזין לפחות פעמיים ביום. אם לגור יש קלקול קיבה במשך יותר מיום אחד או שתיים, תיקח אותו לווטרינר.

6 חודשים עד 1 שנה

הגור שלך עשוי להיראות בוגר, אבל עדיין הוא בחזקת גור. לא צריך לתת לו מוזן מזון באיכות גבוהה לתזונה נוספת. יצוין, כי במספר של מזון באיכות גבוהה מאוד מחברת מזון לא בנפרד לגורים, שכן האוכל הוא באיכות כל כך גבוהה שמציעה שני גורים ומבוגרים. לדוגמה, עוף כיתה אנושי הוא לכל הגילים. אם אתה מאכיל מזון לגורי כלבים, לשאול את הווטרינר שלך מתי לעבור למזון בוגר. ודא שהמתג למזון למבוגר הוא תזונה מאוזנת באיכות גבוהה עם המרכיב הראשון הוא בשר צוין כי הוא לא תוצר הלוואי.

8-9 חודשים

הדיאטה צריכה להיות פעמיים ביום

שנה 1

ברוב הגזעים, האכלת הכלב חייבת להיות לפחות כפעמיים ביום.

חשוב להיות מסוגל להעריך את מצבו פיזי של הכלב, כדי לקבוע את כמות המזון שאתה צריך לתת את הכלב שלך המלצות תווית הנחיות ואינן חלות על כל הכלבים. ייתכן שתצטרך להאכיל אותו בקצת פחות או יותר בהתאם לציון מצב הכלב שלך. באופן אידיאלי, אתה יכול להרגיש, אבל לא רואה את הצלעות ומסתכל למטה על הכלב שלך בזמן שעמדת שם חייב להיות המותניים לזיהוי. שאל את הווטרינר שלך אם הכלב שלך במשקל בריא בביקור הבא שלך ולשאול, למשל, על מצב הגוף.

No comments:

Post a Comment