Friday, April 12, 2013

איך אני יכול לגרום לכלב להפסיק לקפוץ על אנשים

בעיות נפוצות 1: גורים נוטים לקפוץ על אנשים


כאשר גור רץ לעברנו וקפץ עלינו, אנחנו בדרך כלל מייחסים את זה , "היא אוהבת אותי, היא כל כך שמחה לראות אותי!" אנחנו בוודאי מרגישים מיוחדים שנבחרנו  עלידי הגור ומוערכים. מי אינו שמח לראות את הכלבים לקפוץ ולקפוץ תוך כדי  המשחק?

גורי כלב כל כך ספונטניים, כל כך מלאים בשמחת חיים. אלו הן סיבות למה אנחנו רוצים גורים בחיינו, להביא את ההתלהבות ש, שההערכה של הדברים היומיומיים שאנחנו לוקחים כמובן מאליו.

אבל ברור כי 51 אחוזים ממשיבים יש מספיק ניוזלטר של גוריהם קפצו עליהם. בדרך כלל כאשר גור קופץ על אנשים זה מהר מאוד הופך להיות בעיה כרונית בגורים, תחשבו כמה זה יהיה בעייתי כאשר הגור נעשה יותר ויותר גדול. "גור רועה גרמני שקופץ עליך אולי נראה חמוד", אבל 120 קילו של כלב רועים גרמנים שקופץ אליך יכול באמת לגרום מכות ולגרום לפגיעה." שהגור הוא כלבלב זה הזמן הטוב ביותר כדי לקטוע את ההתנהגות הזאת באבה.

הנכס הכי חשוב של גורי כלב הוא התחושה של ריח, ומאז המטרה העיקרית שלהם בשמונת החודשים הראשונים של חיים היא למחקר ועל ללמוד כל הדבר בעולם החדש שלהם, גורי כלב באופן טבעי רוצים לבדוק  להריח כל אדם שמגיע לסביבתם. כבני האדם, אנו מקרינים ריח חזק שמגיע מאזור איברי המין והפה שלנו. לכולנו היה החוויה של כלב מחונך ריחות, אלא אם אזורי הצלב שלנו - אפילו בעולמו של כלב, מרחרח איברי מין הם מנומסים! גורים צריכים לעמוד על הרגליים האחוריות שלהם וכפות רגליו על אדם בקרבת האזורים אלה כדי לנסוץ להריח. אם הם נוטים לכסות השטחים שלנו, גריסה, ריח חזק של כלב יוצאת מהפה. גורי כלב וכלבים קטנים אוהבים לקפוץ קרוב יותר לראש שלנו ולהבין מה קורים שם.

זהו אתגר לאדם לא לראות את גורי כלב שקופץ עליהם כ" אני אוהב אותך ", או" חיבוק ". האמת היא שלפעמים חרדת גורים, ולמדה שאם אתה קופץ לבני אדם, אדם יאסוף אותו וייקח אותם ולהרגיע אותם. הרבה אנשים אומרים, "ובכן, כשאני מרים אותו, הוא נרגע."

למרבה הצער, זהו פתרון לא נכון. זאת ההתנהגות שאתה רוצה למחוק - הפסקה קפיצות גור כלבים - לא נעלמה. זה רק הפסקה. כאשר גור מפסיק ומושך באמצע הרגע מפחיד, לא נותן לו את כישורי החיים של למידה להירגע על הקרקע לפיתוח.

כמו תמיד, אני דוגל שמניעה היא התרופה הטובה ביותר לעניין הפסקה קפיצות גור כלבים. אתה יכול למנוע את בעית גור קופץ מיום הראשון עם הכלבלב החדש שלך, על ידי תרגול הפשטות של איש הקשר, או הדיבורים בלי שלטון קשר עין כשאתה מברך את הגור ראשון. זה שולח איתות מרגיע לגור ועוזר לך להישאר ממוקד על האף שלך. האף שלך יתקיים על הקרקע, והעיניים והאוזניים שלהם כדי להגיב בצורה שונה. מניעת מסלול אלייזה עם הגור שלך מהיום הראשון, ואת התוצאות השתלמו. "לא אם תמשיכו לקפוץ עלינו. חיכה לשבת (או לייתר דיוק, יהיה במקום), לפני שמאשים אותה כשאתה חוזר מעבודה".

אז מדוע כלבים קופצים עלינו?


1.רק להראות שהם שמחים לראות אותך.

2. הכלב אולי מחפש את תשומת לב וזכר את הקפיצות שלו בעבר.

3. טוען דומיננטי מעליך או מהאורחים שלכם. זה נדיר, אבל יכול לקרות.



טיפים כלליים לתיקון התנהגות כלב - קפיצות

 תמיד יש לזכור כי הכלב שלך לא מבין שהתנהגות הקפיצה "בלתי הולם". זה תלוי בך כדי לתקשר באופן ברור לכלב שלך.

• התחל בהקדם האפשרי. זה הרבה יותר קל למנוע בעיות התנהגות כגון קפיצת כלבים לאנשים, שהרגלים מושרשים קיימים כדי לתקן.

• עונשים או להכות כלב לקפוץ פשוט לא זה לא יעבוד. המטרה שלהם והסיכוי הטוב ביותר שלהם כדי לקבל את הכלב שלך להפסיק לקפוץ תמיד בבירור לתקשר שקפיצה היא התנהגות פסולה.

• לעולם אל לתגמל כלב קופץ על אנשים, לתת להם את תשומת לב שהם מחפשים. התנהגות זכתה מחזקת התנהגויות, כך הולכת וגוברת.

• אתה חייב לתת מסר עקבי לכלב שלך בכל מצב. תעשה את זה קל עבור הכלב שלכם ולחסל את כל בלבול. משמעות הדבר הוא שכל מי שבא במגע עם הכלב שלך כדי לחזק את אותה ההודעה. זה חסר תועלת ולא צודק אם הכלב שלך חיבוק ותשומת לב כשהוא קופץ עלייך, אבל אז לצעוק עליו כשהוא קופץ על משלוח.

• אין לתת לכלב שלך את מה שהוא / היא רוצה (תשומת לב) תמיד לקפוץ למעלה ותראה שההתנהגות פוחתת.

כיצד לגרום לכלב שלך להפסיק לקפוץ

 תלוי מה שלב בו אתה נמצא בצרות כדי לקפוץ, אתה צריך אחת מטכניקות האימון הללו יעשה את העבודה. ברוב המקרים, תוכל לראות כמה תוצאות חיוביות בתוך כמה ימים. אלה הם השיטות האהובות עליי יש לי בשימוש בהצלחת הכלבים שלי לקפוץ, כדי למנוע:

• אם הכלב שלך הוא מוכן לך לזרוק את הגוף שלך ממנו. זה יגרום לכלב שלך מתגעגע, או לפחות כדי להסיח את דעתו. במהלך תהליך זה, שאין להם קשר עין עם הכלב שלך ולא אומרים כלום. התעלם הכלב שלך, ומבהיר לו שאם הוא קופץ שהוא מקבל ממך שום דבר.
 כשהכלב שלך הוא קבוע ולהפסיק לקפוץ ולהתחיל איזשהו קשר עימו. צור הרמה והיוקרה עם שבח ושריטה נחמדה מאחורי האוזן שלך. אם אתה עקבי ומתמשך בשיטה זו, הכלב שלך ללמוד במהירות, שאם יישאר בארבע הרגליים היא אלטרנטיבה הרבה יותר טובה!

• הבא הוא השיטה אני מעדיף להשתמש עם הכלבים שלי. במצבים בם הכלב שלך הוא להתרגש ונוטה לקפוץ, לתת לו משהו אחר לעשות. במצבים אלה, מתמקדים הכלב "לשבת" שלי - זה המכונה גם "התנהגות חלופית".
 אז במקום לקפוץ כמו משוגע, הכלבים שלי יושבים ממתינים בסבלנות לתשומת הלב שלי (אני תמיד לתגמל). מדריך זה כלב ציות אימון שאני עוקב אחרי אימוני הכלב שלי - אתר חברות אילוף כלבים. יכול לשמש גם ללכת למקום שלו לאותה המטרה.

• אילוף כלבים רבים משתמשים וממליצים לקפוץ בעיות נכונות עם צווארון קמצוץ (המכונה גם צווארון קמצוץ). טכניקה זו מתאימה במיוחד לגזעים גדולים, בעל רצון חזק, כמו רועים גרמנים ורוטווילר. המפתח הוא לעזוב כשאתה צובט את הקולר סביב הכלב שלך ורצועה קצרה קשורה לזה. עד שהכלב קופץ שלך, לתת לו חופש חגורה קצרה חד נמוך. זה מחזק את הצוואר ויצירת קשר שלילי לכלב שלך. הוא אמר כי תיקון כלבים משמש יחד לשכפל. אין למשוך את החגורה יותר משניים או שניים, וזה לא כואב הכלב שלך. כאשר נעשה שימוש בדרך הנכונה צווארון הקמצוץ לא צריך להשאיר סימן על צוואר הכלבים שלך. הכלב שלך בקרוב ללמוד שכאשר אנשים לקפוץ, חוויה לא נעימה. אני חושב שזה שיטה קיצונית ולשקול זאת רק כמוצא אחרון לכלב שהוא קפיצה מסוכנת.

הדבר הטוב לגבי בעיות קופצות בכלבים הוא שהם בדרך כלל פתרון קל. בעוד אתה תחוש לתקן את הבעיה וטכניקות הכשרה קודמות כדי לעקוב תמיד צריך להיות על המסלול הנכון.

No comments:

Post a Comment