Monday, April 1, 2013

מה אפשר לעשות כאשר הכלב של שכן נובח?

לאחד השכנים יש כלב הנובח ללא הפסקה, כלב זה מתאמץ לעשות רעש והעצבים לכל השכנים. אם אתה עובד מהבית, או אם כלב הנובח ללא הפסקה לאורך כל הלילה, הבית שלך נראה כמו מקום שאין בו מנוחה או שלום והם לעתים רחוקות אופציה לקצת שקט. יש המון טיפים על איך לשכנע את השכנים עם כלב הנובח ללא הפסקה לעבור למצב שתיקה, כי בעולמנו יש כלבים נובחים - הכל שאלה של מינון. בגלל שכמה שכנים אולי יגיבו בעוינות להצעה שתרגיע את הכלב שלהם, אתה יכול להיות במצב פסיבי ויותר ידידותי.

לקחת מלאי של מה שאתה יודע על השכן שלך. אם הוא או היא הבחור הנחמד, פשוט גש ובקש מימנו, גישה ישירה עובדת טוב יותר. לפעמים השכן אינו מודע לבעיה שיש ברשותו כלב הנובח ללא הפסקה, במיוחד אם הכלב נשאר בחוץ כשהשכן הוא בעבודה. לאסוף מידע כדי לעזור גם לשכנים לאחרים. אחת האפשריות שעומדות לרשותו של אותו שכן עם כלב הנובח ללא הפסקה, צווארון. יש מגוון של צווארונים, צווארוני הלם, וצווארוני אימונית (לשכנה שחושבת קולרי הלם הם אכזריים, או חושבים), כדי לעזור ללמד את הכלב לא לנבוח. כמחווה של ידידות, היא תציע צווארון לשכן, אם אתה חושב לרעת הכלב, לא לקנות.

אתה גם מקבל רשימה של מאלפי כלבים באזור המתמחה בהוראת במיחוד ללמד את הכלב לא לנבוח. אל תשכח את כלבי הבית או שנמצאים בחצרות הפנימיים, להם ניתן אילוף קצת שונה. זה יכול לצמצם את המידה שבה אתה שומע את נביחות הכלב של שכנים, אם יש לך גדרות  גדרות חצר אחורית משותפות במקום קירות של הדירה או הבית.

אם השכנים ידידותיים, תוכל לבקר כאשר הם בבית ולהביע את מה שנביחות הכלב של שכנים עושות את זה בלתי אפשרי עבורך לחיות בשלום בבית. במיוחד כאשר הכלב הנובח ללא הרף, או נובח כל זמן בגינה שלך, אולי כדאי לך לקחת כמה דקות כדי להדגיש שזה מה שאתה שומע כל היום ו / או הלילה. להציע את רשימת המקורות ותבקשו מהם יפה פיתרון לבעיה ללמד את הכלב לא לנבוח, לא לקלל, או להיות תוקפני או מאיים. המטרה היא להפוך את המגעים הראשונים עם השכן עם כלב הנובח ללא הפסקה שיחה ידידותית בין השכנים. אם אתה יכול, להביא עוד שכנים אחרים שסובלים גם הם מרעש.

אם אתה חושב שהשכן שלך הוא לא אחד שכזה שבכלל ישקול את בקשתך, או אם הוא או היא לא מצליח להיענות לבקשתך לתיקון המצב, יש לך כמה אפשרויות. לשכנה נגישה, שוקלים לעזוב את מכתב אנונימי לשאול את הבעלים לעשות כמיטב יכולתם כדי לשמור על כלביהם שקטים. הוסף רשימה של מקורות / פתרונות, כך שהשכן ידע שיש דרכים לפתור את הבעיה.

ואז, אם יש לך בעלי בתים אגודים (ועד הבית), בדוק מהם כללי מחקר לגבי חיות מחמד והתנהגות מעצבנת בעייריה או הרשויות. אם הכלב נובח ושכן מפר את כללי ועד הבית או העייריה, שלח תלונה לגוף האחראי, בתלונה כלול רשימה של הצעדים שננקטתם כדי לפתור את הבעיה של כלב הנובח ללא הפסקה. כאשר ההשתתפות של הפקחים תתחיל, זה עוזר אם יש לך סוג של קשר עם חברים ושכנים מאיימים, ולכן ההתנהגות שלהם אינה נתפס כבעיה.

אם אין לך ועד מקומי וכדומה, בדוק את החוקים על הרמות של רעש מותר בהעיר, חיות המחמד או הסדרי נביחות שמהוות מטרד. כאשר אתה רואה שהחוקים האלה הם מופרים, ליצור קשר עם הרשויות, באופן כללי, למשטרה. התקשר 911 בגלל הכלב של שכן הנובח אינו חירום. להתקשר למשטרה או מחלקת פיקוח על בעלי חיים בשעות הנורמליות של טלפון בעבודה. אולי כדאי לך לחזור על קשר עם השכן הנגיש יותר כבעיה של הכלב נובח הסמוכה נמשך. ציין טווח של כ 1-2 שבועות לאחר יצירת הקשר הראשונית.

אל תגיב על ידי הבאת אנשים אחרים מאיימים, הפרת תקנות רעש (כגון מוסיקה הרועשת הכלב ב2 שעות), או להופיע בביתו של השכנים כל יום כדי להתלונן. אם תעשה זאת, שכן במקום זה יתלונן במשטרה עליך. פעמים רבות המשטרה לא תגבנה לתלונה ראשונה, עם נוף לשיא והקלטה של ​​הכלב (הים) כדי לציין למשטרה אם תתלונן שוב כדי לתחזק אותו. תן לפעולות שננקטו, ואז לנסות שכן אחר להתלונן כדי לקבל.

אתה יכול גם לנסות כמה דברים כדי ללמד את הכלב לא לנבוח מבלי לגרום למשטה לעצור אותך. קנה משרוקית כלבים בלתי נשמעת. מצא מהו שמו של הכלב וקורא לו לשתוק. שבח אותו כשהוא שותק. יש כמה מכשירים לא נשמעים לאוזן האדם נגד נביחות שניתן להתקין בגינה שלך, אבל ישנם כמה סוגים של כלבים שמתעלמים ממנו.

לבסוף, אם הרשויות לא עושות די כדי להתמודד עם הבעיה, אתה יכול לתבוע בבית משפט לתביעות קטן, אבל זה יכול להיות מטרד. באופן כללי, דרך ההתנגדות הקלה ביותר היא הטובה ביותר: לעזור לבעל הכלב שנובח לשלם למאלף דבר כדי לעזור לכלב להיות בשקט. זו עשויה להיות הדרך המהירה ביותר להגיע לשלום בית
ובדרך הבעיה נפתרה
.

No comments:

Post a Comment