Saturday, March 16, 2013

המדריך האולטימטיבי: כיצד לגרום לגור להפסיק לנשוך ולנשוך

איך לעצור את הגור לנשוך ולנהום

האם יש לך גור פעיל ומבסטי? האם לגור שלך יש מנהג שהוא נושך את הידים, רגליים, ידים ורגליים של זרים? אם זה נשמע כמו הגור שלך אז הגעת למקום הנכון! ברוכים באים למדריך הסופי על איך לעצור גור מלנשוך ולנשוך!

הייתי הופך את את גור לכלב נחייה 4 באימונים, עבדתי והתאמנתי שבועות ספורים 7-18 חודשים ישנים, מדריך לגורים, וקדמתי יותר מתריסר גורים. תאמין לי כשאני אומר שאני יודע קצת על גורים מכרסימים עם שיני פגיון קטנות.

יש לי כמה פצעי נשיכות שנגרמו לי במהלך השנים. עם זאת, כל לגימה באמת חלק נורמלי של התנהגות גור ויש כמה דברים שלמדתי לעשות כדי לעזור כדי למזער את הנזק בכפות הידים והרגליים .
טובי הוא גור שאוהב לנשוך ולקטוע

טובי גור לשבת גור הלברדור צהוב באימונים. כמו כל הביס ולקפוץ כמו גורי הכלבים שלנו.
איך אתה לעצור גור מלנשוך ולנשוך

אנחנו שומעים את השאלה הזאת כל הזמן. כיצד תגרום לקבל את הגור להפסיק לנשוך את הידים שלך? הכלב שלי גדול, אבל הוא תמיד נושך אותי. איך אני יכול לגרום לו להפסיק לנשוך? השיניים שלי יותר גורים כך חדות! מה עליי לעשות להתנהגות ומבסטי להפסיק?

הנה ציטוט מדויק מאחד מקוראינו:

    ... אשתי ואני לא מזמן היה כלב לברדור צהוב נשי יפה. סטלה היא בן 8 1/2 שבועות והיו לנו קצת יותר משבוע. אני רוצה לשאול כמה מכם לדלג על דרך מה שקראתי באתר שלך, כגון סטלה משגע אותנו ... נושך. כדי ללכת יחד עם הלעיסה, יש יותר מקורטוב זריז. לעזאזל, היא התרגז על פניו כפי שעשיתי כמה פעמים. שוב אין תיקונים או להתעלם עוזר ...

בעצם זאת הייתה רק אחת מהרשימה ארוכה של שאלות אביה של סטלה סטלה היה קופצני גור לברדור רטריבר בן 8 1/2 שבועות. אז השאלה היא איך לעצור גור נושך.

ומבסטי, ממזר, זריז, הגור הוא די נורמלי ובאמת יפתיע אותי אם הם סובלים מקשיים גוברים והולכים עם גור זריז. כפי שאמרתי, אני מרים את הגורים לזמן וכמה מהחברים האחרים בקבוצה שלי הם מגדלים של גורים במשך 25 שנים וגדלתי תריסר או יותר גורים בתכנית מדריך הכלב. בכל פעם שאני רואה את שיני פגיון קטנות בלתי נמנע חדש גור לעשות כסימני דקירה בידות וברגליו. גם גור מגדל מנוסה בדרך כלל מסתיים בניזק מסוים ביטחונות אלה מדריך גורים השובבים.

יש גם חדשות טובות. רוב הגורים יכולים להיות מאומנים כדי לווסת ולצמצמם את השפעת נשיכה די בקלות. אתה יכול ללמד את הגור שלך איך לעשות פה רך וצריך לעבוד בהוראת עיכוב נשיכה. הנה כמה טיפים על דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית את כמות פצעי הנשיכה קבלה ליטל ערפדו למזער ... אני מתכוון צרור של שמחה :)
טיפים על איך לעצור את הגור נושך

אחת הסיבות מדוע הגורים יישארו עם אחיהם להמלטה עד שהם ישנים 7-8 שבועות כדי ללמד את עיכוב נשיכה. אם אי פעם יש גורי כלבלבי משחקים שאולי שמתם לב שחלק מהגורים לקבל קצת שובבים נושך ולנשוך.

כאשר גורים לשחק, נושכים וצובטים כל פעם משחק אחר נעצר כאשר אחד מהגורים משמיע צעקה ובורח. במשך זמן, גורים ללמוד כי הזמן נגמר קשה נושך וללמוד לרכך את פיהם. לאחר שכל הגורים לא ישחק זמן לסיים ... הם עושים ...

זה מביא אותנו לקצה הראשון שלנו על איך לעצור גור מהנשיכות:

    הפוך הגור שלך שזה כואב לי כשאתה נושך, נותן צעקת גור! בעיקרון באותה ההתנהגות אם תנסה אחד מהגורים האחרים בהמלטה לשכפל. אז, בוא בוכים כמו הלם לגור שלך ולהפסיק לשחק. זה מלמד את הגור שלך, שכאשר פגרה מסתיימת עקיצות קשות. סוף הזמן לשחק הוא מפתח כשעושה זאת, משום שראיתי וחוויתי גורים שחושבים שצעקות הן רק חלק מהמשחק ואם הוא ממשיך לשחק בטיפול או לפעמים מתרגש יותר ולחזור עם חזק לנשוך.
    הפנית עקיצות הכלבלב שלך להסיר לאט את היד שלך מהפה שלו ולהחליף אותו באחד מהצעצועים מהכלב שלך. זה כנראה הטכניקה המועדפת. מה האובייקט שלך הגור הרלוונטי או היא היד, הזרוע, כף הרגל או את הפנים שלך (כמו בדוגמא של הקוראים שלנו) לנשוך הסרת אלמנט לסת גורים בהדרגה ולהחליף אותו עם הצעצוע האהוב של הכלב שלך או ללעוס אותו לבד להשתתף משחק עם הצעצועים שלו לזמן מה. מצאנו את זה רעיון טוב שיש הרבה מרקמים שונים כגון צעצועים לגור שלך הוא כנראה משועמם, כמו כל מה שאתה צריך הוא חבורה של חיבוקים. האוסף שלנו כולל צעצועים רכים, צעצועים, השונה, מקלות בריון, עצמות סטריליים וצעצועי כלבים אחרים ולועס.
    נסה להשתמש בתרסיס אפל ביטר. אז איך היית להשתמש בתרסיס אפל יטר לבהלת גור ומבסטי? אם הגור שלך הוא במצב הרוח עצבנית ואז לרסס קצת ספריי תפוח מרים על היד שלך ולתת לו לתוך פיו בידו. רוב הגורים נוטים להיות כמה נגיסות / מלקק את היד שלו ואז מתחילה מצמוצי החייה מלקקת את פרצופו מנסה להבין איפה שיין הטעם נורא. אחרי שעשיתי את זה כמה פעמי הגור שלך יבין שהקדמה של פיו על התוצאות של היד שלך עם טעם רע בפה. רוב הגורים שונאים את אפל תרסיס מריר, אבל חלק באמת אוהב את מה שזה לא יעבוד עם כל הגורים. מילה של אזהרה ... יותר אם יש לך כמה חורי שיני ערפד גור קטנות, אז זה אולי רוצה לקבל אפל ביטר על הפצעים, כי אני יודע מניסיון שעקיצות כמו גיהינום!
; תן לכלב שלך פקודה. אם אתה עובד על צייתנות בסיסית ולתת גור פקודה לפעמים לגרום לו להפסיק לנשוך ובמצב צייתנות. אנחנו מלמדים גורי כלבי המדריך שלנו "עזבו את זה" די מהר וברגע שאתה יודע מה זה אומר מהיר "להפסיק" רוצה להפסיק. היה, עם זאת, כי הכלב "לשבת" או "למטה" (אם אתה יודע פקודות אלה) בקלות לשבור ההומור העוקצני שלו.

בערך 4-5 חודשי הגורים שלנו מאבדים את כל שיניהם פגיון קטן והוחלפו בשיניים קבועות. כמו כן בשלב זה שהגורים שלנו לעתים קרובות לעזוב את הפה הגדול שלהם, נושכים את ההתנהגות.

מילה של חכם. אף פעם לא סטירה או לחצו הגור שלך! הגור שלך כנראה חושב שאחד משני דברים: 1. אתה משחק ומנסה לנשוך בחזרה אפילו קשה יותר. או 2. הוא ילמד אותך ואת הידות שלך לפחד. להכות את הגור כנראה יוביל לבעיות גדולות יותר בהתנהגות העתידית.

אם אתה חושב שהגור שלך הוא אגרסיבי מדי, או כל אחד מהטיפים יעזרו הגור שלך למאלף כלבים מקצועי מקומי כדי למצוא ולהכין אימון בבית אז המאמן יכול התנהגותו של הגור שלך לחוות מהמקור ראשונה.

לעולם אל תשכח שכאשר גיוס והכשרת הגור שלך להיות עקבי, עיקש וסבלני. גורים יכולים להיות הרבה עבודה, אבל העבודה שאתה עכשיו לראות אם הגור שלך הוא כלב התנהג יפה בגרות מלאה.

אני מקווה טיפים על איך לעצור את הגור שלך מנשיכה עזר. מה איתך? האם יש לך כלב שאוהב לנשוך? מה עשה כדי לעזור ביס המאולף? לספר לנו על החוויות שלך בהערות להלן
.

No comments:

Post a Comment