Thursday, September 27, 2012

שלבי התנהגות כלבלב

רכישת גור ולראות אותו להתבגר לתוך כלב בוגר יכולה להיות חוויה מתגמלת עבור בעל הכלב. סבלנות, הדרכה והבנה של איך לפתח גור יסייעו להפוך את האוצר שלך חיית מחמד חדשה של האהבה בבית.

שבעת השבועות הראשונים של חייו של הגור הם יבלו בדרך כלל עם אמו ואחיו. זו תקופה של התפתחות של גור כרוך אינטראקציה חברתית עם גורים האחרים והאמא היא חזות הכול. אמו של הגור מספקת מזון עבור הגור והכלב לומד כשנזון היטב ומתי לא. הגור חייב ללמוד את הביטחון כדי להתחרות באחיו אחרים. פרט ללא קאבס אחים יהיה מקופח. אינטראקציה חברתית היא שלב מכריע בחלק הזה של החיים של גור.

גורים בדרך כלל יכולים ללכת הביתה עם בעלים חדשים בשבוע השמיני או שביעי שלו בחיים. זה זמן אידיאלי ליצירת קשר עם בעלים חדשים. גורים אלה בוגרים מספיק כדי להשאיר אמהותיהם ולהתחיל את חייהם החדשים. גור הוא מאוד להתרשם ב8-10 שבועות. אינטראקציה חברתית וחיזוק חיובי תעזורנה תכונות הדפסה לכלב בריא ומאושר. השלווה וההכוונה היא מפתח בשלב זה כשבועות.

הוא אידיאלי להתחיל את האימונים בשני והרביעי בחייו של גור. זה זמן מצוין להראות את הגור שאתה מנהיג הלהקה. אתה אחראי והגור תלוי בך. טיפול והדרכה נכון הוא המפתח. נזיפות חוזרות חיובית וסבלנית של מיומנויות יעזרו לגבש מערכת יחסים חיובית בין הגור והבעלים.

4 חודשים עד 6 מתאפיינים בסקרנות ואולי להסתבך בצרות. שקול התבגרות זה של חייו של גור. השכלה נוספת ותרגול מיומנויות תעזורנה לבנות בסיס לעתידו של הגור. דחפים מיניים גם להפוך לחזק יותר לגור בתקופה זו. עיקור או סירוס הכלב שלך לפני שישה חודשים הוא בחירה טובה עבור רוב בעלי הבתים.

משישה חודשים עד 12 חודשי הגור רוצה לבדוק את הגבולות שלהם. זה הזמן שבעלים צריכים להיות מאוד סבלניים. גור יכול להיות הרבה צורך בשלב זה של חיים. הליכה ולהישאר פעיל תעזור לשמור את הגור מאושר. הגור יהיה לדחוף את הגבולות שלה אף. בגרות מינית היא גם במלוא תנופה בשלב זה לכלבים שלא עוקרו או סורסו. זה עשוי להיות יותר אגרסיבי ורגשי.

הכלב שלך צריך להגיע לבגרות מלאה בין 12 עד 18 חודשים. גזעים קטנים נוטים להתבגר מהר יותר מגזע גדול של כלב. לימודי המשך והנאה של הכלב שלך ישמרו אותך מאושרים גם דרך חייו.



No comments:

Post a Comment