Thursday, August 2, 2012

איך להתמודד עם פציעות נשיכות של הגור



נקוט זהירות בעת התקרבות או טיפול בבעלי חיים, כי הוא נפגע על ידי עקיצות או טראומה חמורה אחרת. כלבים שאינם תוקפניים בדרך כלל יכול לנשוך מתוך אינסטינקט להגן על עצמם אם הם סובלים מכאב. השתמש הלוע במידת הצורך.


לשטוף את הפצע עם מים חמים ולנסות לחתוך דרך פצעים בעור. במיוחד, עקיצות הם שילוב של חדירה ומוחצת נזק. חור קטן יכול להסתיר את קריעת רקמות ודימום חבוי מתחת לעור. עוטפים בעדינות את הדמעות העור עם חומר חבישה ולהפעיל לחץ ישיר על האתרים להראות סימני דימום פעיל.


עקיצות יכול להידבק, ולכן חשוב מאוד להיות וטרינר להעריך כל ביס. ביס לפני השטח עוד יותר יש את הפוטנציאל להידבק ברצינות. אנטיביוטיקה דרך הפה עשוי להיות נחוץ. בנוסף, יש צורך בניתוח כדי לתקן את הנזק מתחת לעור. עזרה עבור פצעים הנגיסה הראשונה יש לראות כתגובה 1. הערכה על ידי רופא וטרינר מאוד חשובה להערכת והתאוששות.

נשיכה של כלב פציעות סיוע בטיפול הראשון


מדריך זה עזרה ראשונה פותחה על ידי צוות וטרינרי של ד"ר שרי ויבר בעלי חיים החולים של העיר אגם וודסטוק, ג'ורג'יה. תמיד להתייעץ עם וטרינר לאחר עזרה ראשונה ניסיונות. הוטרינר שלך הוא מקור המידע הטוב ביותר עבור הצרכים הספציפיים של חיית המחמד שלך. מידע זה לצורך ייחוס בכלל למטרות מידע בלבד ואין לראות בו ייעוץ מקצועי או היווצרות של מערכת היחסים בין הלקוח לבין היועץ.


כיצד לטפל בצורה בטוחה נשיכה של כלב


סזאר תמיד עושה לך את השירותים הווטרינריים ואת זיהום הפצע ביד פשוט בכל מקרה של הכלב שלך נפגע. זה לא רעיל, לא נושך ולא בטוח אפילו עור, עיניים קטנות ואוזניים.

No comments:

Post a Comment