Thursday, July 26, 2012

אימון גור הכלבים שלא ינשוך

אימון נכון למניעת נשיכות גורים

איך למנוע מכלבים בוגרים מלנשוך

מנע נשיכות כלבך


ישנן סיבות רבות מדוע כלבים לנשוך. כמה נשיכות כלבים, כלומר תוקפנות, חרדה, או פשוט לא יודע יכול להיות מוטיבציה טובה יותר. קרא מאמר זה כולו מנסה להבין לאיזו קטגוריה מתאים לנשוך את הכלב שלך, ומה אתה יכול לעשות בקשר לזה.

גורים ביס

גורים ששיניהם צומחות

גורים נושכים כי השיניים שלהם גוברת יכול להיות כואב צריך דחיפה, גם לנשוך את גור גור בקיעת שיניים בזירה המשחק גדלה פחות ביס כאשר הם משחקים הרבה צעצועים הניתנים. רוב הגורים נושכים במהלך המשחק ולא צריכה להיות בעיה בטווח הארוך, אם נעשה בצורה נכונה.

גורים שלא למדו טוב יותר

גור הוא זמן חשוב ללמד את המשחק עצמו. למעשה, זו הסיבה העיקרית מדוע מגדלים רבים ממליצים על 7-8 שבועות הוא בילה עם החול אותו לפני הגמילה. גורים לשחק עם אחיהם ואחיותיהם כל הזמן, ואם הגור נושך כלב אחר יללות גור כלבים! אם הגור לא להישאר עם החול מספיק זמן ללמוד לא לנשוך במשחק, אתה צריך להתקשר מחוץ למשחק בכל פעם נשיכות הגור. תגובת יתר לשחק כאילו הגור נפצע קשה וכבר לא רוצה לשחק. זה הכי טבעי ויעיל בדרך כלל, אבל אם אתה לא משתמש זה עובד השיטה, נסה את השיטות הבאות:

לאחר הנשיכה, לשים אותו מיד לתוך הקופסה רק 2 או 3 דקות.
אל תיגע בכלב אומר האף, "לא לנשוך!" בקול תקיף.
מלאו בקבוק ספריי קטן עם מים לרסס עם הכלב כאשר הוא נושך.


כדי למנוע את הכלב לנשוך:

ודא שיש לך מספיק צעצועים לרשות "לנשוך ביטוח"
למנוע חלק לטקס הישן והכלב ויניל צעצועים שנראים כמו בידיים או ברגליים.
אף פעם לא משחק משיכת חבל עם הכלב שלך.
לא לריב עם הגור.

גורים ששיניהם צומחות

כדי למנוע התפתחות של הגור אגרסיבי כמבוגר:

קשרים חברתיים, קשרים חברתיים, קשרים חברתיים. ככל שאתה לנשוך את הכלב מחוץ לביתו, ובתוך הבית שלך עם זרים הנוכחי, מאושרים פחות כמבוגר.

ודא הגור מתאים השכנים שלך ולעיתים קרובות להזמין אותם בגינה שלך. ודא הגור יגיב זרים, אשר "יודע" בבית או בחצר (אל דאגה בכל הנוגע להגנה על כלב חיברות גם במצב מסוכן, וכל אחד מהם קלט משמש עם פשוטה לרדוף להרתיע את רוב הפושעים)

אם הדוור, אנשים המסירה, קוראי מטר משלוח עיתונאים לבוא לבית שלך, לשים את הגור ברצועה ולתת לך לרחרח אותם, להכיר את האנשים האלה ככל האפשר. רוב המבוגרים נפגעים על ידי נשיכות כלבים במקצועות אלה. עזרה הכלב שלך מתייחסת חיילים עם דברים טובים לשלב כחיות מחמד, ואתה יכול להבטיח כי אתה אף פעם לא לנשוך את הכלב שלך.

שאל את הגור כדי אינטראקציה עם ילדים עד כמה שניתן! כלבים רבים נמצאים בכל בית הפך כלבים בוגרים עם נטייה לנשוך ניפ או גידול ילדים. מטיילים עם כלבכם בפארקים עם מגרשי משחקים, דרך מצוינת עבור הגור משחק עם הילדים. אתה לא הילדים שלהם, אשר יכול לטפל בכלב כאשר הכלב לאסוף את זה, ואני חושב שאנחנו צריכים על מנת להבטיח כי ילדים, ולא פחד לפקח ולקדם את האינטראקציה בטוח בין ילדים ובני הכלב שלך.

עזרה כלבים בוגרים שהנשיכה

ניפ כלבים

כלבים, הכלבים שמעולם לא למדו לחתוך את המשחק עצמו הוא די דומה גורים. קרא את הקטע על תמיכה של גורים ללמוד את הגבולות המתאימים של המשחק, אתה מתייחס כלב בוגר שלך כפי שהיית עושה עבור 1. גור פיקוח ומשמעת עקבית להציב גבולות ברורים על מה התנהגות מקובלת והוא לא

זה חשוב במיוחד עם כלבים אף פעם לא רבים או לשחק משיכת חבל מגניב. היו כמה עקיצות כלב דורש תואם לחלוטין עם כל בני המשפחה, כאשר אחד מבני המשפחה ממשיכה להיאבק עם הכלב שלך ולתת את הכוס, תוך ניסיון מדיניות לא נושך כדי לשמור על היכולת שלך לנהל כלבים שינוי קבוע יהיה נמוך מאוד . למדו את ילדיכם בבית, באמצעים מתאימים, לשחק עם כלבים

כלבים לנשוך באגרסיביות

כלבים, בעלי כלבים הם לנשוך בדרך כלל תפקידים מוגדרים בתוך המשפחה. באריזה, לא כלב בחלק העליון (אלפא) ואת "שרשרת הפיקוד". אם נשיכות כלבים בוגרים שלך כי אתה יכול לנסות לעשות את זה וגמיש. דרכים פשוטות להראות שאתה אלפא הם

אל תתנו לכלב על רהיטים
לא ללטף את הכלב כשהוא מתקרב "בקשות" (בקשות) כי
חכו להאכיל את הכלב בזמן שאני אוכל ולנקות את האוכל שלהם
אף פעם לא משחק משיכת חבל עם הכלב שלך.
שמור על צעצועים במקום אחד בסיום משחק עם הכלב שלך
מבלי ללכת הכלב דרך הדלת הקדמית
זמן ונשאר למטה. להסמיך אותו "למטה", אמרתי "להחזיק" ולעמוד על כך שהוא נשאר עד 5, 10, 20 או אפילו. כשהוא מגיע שקט ולהחליף חזרה למושב שלך.

כלבים נושכים חוץ

התמודדות עם כלב נושך זרים, לכלב לעם להיות פשוט ככל האפשר. אף כלב בוגר, כי חשוב יותר, כלב יכול להיות תוקפני. כלבים זרים נשיכה נשיכה לעתים קרובות מדי סוג של פחד. איך לעזור הביטחון של הכלב בכל המצבים, מפחית את הסיכוי עקיצות הכלב שלך.

אם הכלב שלכם נשך כנראה מתוך פחד, לשמור על הרצועה כל הזמן. לפני שהמבקרים מגיעים הביתה כדי להסביר את המצב ולתת להם ממתקים או חתיכות קטנות של מזון כלבים עבור הכלב שלכם להיכנס לבית. להסיח את הכלב שלך על ידי מתן לו "עבודה" זה להישאר הגנה על הבית, כמו שיש לכלב לעשות כפיפות שהייה (ברצועה) או למטה. לבקש חברים ושכנים, לעתים קרובות עם שבוע או שבועיים (למשל, בכל פעם שהם הולכים לקבל בדואר או עיתון) ללכת. שמור על הסל של צעצועים ודברים טובים על המרפסת שלו מחוץ להישג ידם של הכלב שלך, ובכל פעם אחת מטבעותיה, המבקר על הדלת, הכלב קשור ברצועה, לשאול את הכלב לשבת, לפתוח את הדלת ולהיכנס לארח את הכלב שלו מרחוק, וכאשר הכלב שקט (ייתכן שיהיה עליך להתאזר בסבלנות!) כדי לשמור על המבקרים שלך על הכלב שלכם עם ממתקים או צעצועים, חיות מחמד רבות. חבריו ושכניו שכנראה היה אוהב אותנו אם הם מבינים שאתה עושה, אתה והכלב שלך יהיה בטוח יותר עבורם בשכונה!

כלבים ישנים לנשוך

כלבים נוגסים קשישים היא בעיה ייחודית. הכלבים ישנים רוב מי לנשוך לעשות זאת או על ידי בלבול / הלם או בגלל הכאב. הכלב הזה הוא כואב את הכאב ינשוך אותך אם להעביר או אתה נאלץ משהו לא כואב לעשות. הוטרינר יכול לעזור לכאב מלאה ובכך לשלוט הנשיכה. אישית, אני שמח מאוד, כאב אצל כלבים מבוגרים עם המיטה כלב מגנטי. המדע לא מובנת לחלוטין או ניתוח, אבל זה עובד!

כלבים מבוגרים יותר, כי הם מכרסמים את הבלבול בדרך כלל כלבים שהיו חרשים או עיוורים, ולהגיב מפחד כאשר הם מפחדים. הכלבים האלה הם קשים יותר לטיפול בילדות הכלב שלי מורדמים בגיל 14, כי יש להם מעט, אם מבוהלת. אנחנו שולטים כבר שנים אומרים המבקרים נשיכה לבית שלנו, כי האזור סביב המיטה שלך (באזור שקט של הבית להעריך את הכלבים ישנים) היה טאבו מוחלט, וכאשר היתה חיית המחמד שלך, אז לדבר איתו ולראות לוודא הוא היה מודע להם לפני שנוגעים בהם. אם אתם במצב הזה, אבל גם עשויה להיות רצויה, סימן על דלתות לגדר הגדרת "כלב חירש ו / או ביס עיוור, אם מפחד."



1 comment:

  1. הרבה טיפים מעולים, אנחנו היינו משחקים מלא במשיכת חבל אחד עם השני וגם עם הכלבים. זה לא היה הדבר הכי חכם לעשות.

    ReplyDelete